puuh vad kallt det ääär!

sådärja, nu har jag kommit hem från stallet! blev en liten galoppvända med kattis, men fyy vad kallt det var! aja, bättre att det är såhär än när det är en massa slask!

idag har vi finbesök, eller snarare raja har det! hennes pojkvän bruno är här (: raja vill bli mamma så hoppas dom parar sig nu, haha! försökte ju förut, men det blev inga bebisar då! MEN nu håller vi tummar och tår, fyfan vad sött det skulle vara med små valpar här hemma :D

nu ska jag bara invänta johan, för då blir det stan och inhandla lite gott! men först ska jag börja titta på något avsnitt av den nya serien jag börjat följa: TRUE BLOOD! är den bra?! är ju helt fast vid revenge, men eftersom jag lär vänta på 14: e avsnittet av den så lär jag ju fylla ut det med någonting annat också!

FÖRÖVRIGT är jag sjukt taggad för matchen som är imorgon!

PYSS


vill ha sommar, student, ridtävlingar, (sommarlov,hehe) värme, utomlandsresa, glass,
jordgubbar OCH SOL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback