jag kan inte sjunga, jag kan gunga

tjobbblaaaa kom nyss hem från staden kallad hedemora, vilken helvetes jävla skit håla, helt seriöst! till och med vikmanshyttan är bättre, och dååå är det fan hittar inte ordet ¨på det.... he-he

aja, rolig kväll iaf, har haft grymt kul, käkade upp en nuggets box på rekordtid: 2 min (6 bitar) im the king i know....jaja, sen blev jag!!! hehe euw pussad av en gammal gubbe på handen typ 1000 gånger, hjälp?

nu sitter jag här och tar en natt smörgås, gfan så görr. marmelad med ost och white bread liksååm..
längtar redan till imorgon, för då blir det faen THAU! THAI och längtar efter min älskade bästa snyggaste coolaste
vackraste grymaste bästaste sötaste pojkvän kmr hem! oj va du ska få ta hand om mig,.....
puss



Hahaha OKEJ nu får ni en liten halvdan, ofräsch bild på moi.... som
ni ser så är klockan tre
borde sova, en bebis ska ha sömn!
HAHAHA dör...
nej
nu ska jag och oskar ta och läägga oss, (oskar e min katt) VAFAN TRODDE NI?
pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback