i just came to say hello

har varit upp med tuppen idag! har inte sovit en blund inatt heller, men hoppas iallefall att jag kan sova inatt, för jag har verkligen heelt vänt på dygnet!
nu har johan åkt till norge, och det känns ju sådär jätte kul, faan vad jag kommer sakna honom! menmen träffar han snart igen ju =D
idag är det mycket som står på att göra listan! först stallet, sen hem -> UF-möte, sen måla en massa osv osv osv! OCH städa mitt rum, sitter just nu i det så kallade gästrummet, sov här inatt he-he! det som är bra med att bo i ett stort hus, kan välja mellan många olika rum! mitt rum går faktiskt inte att sova i just nu

och här får ni två trötta bilder

BTW, MIN STATISTIK fungerar inte, dampar......ända sedan jag bytte design fungerar den inte, är helt tomt, även fast jag går in och tittar på bloggen själv????????!!! någon som vet vad det beror på?






vad tycker ni om mitt nya skal! wowo im in love, glittrar så fint i handen!
SOOOO SOFIAA STYLE!
haah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback