i brist på annat så blir det en lista!

Du heter:  Sofia Therese Westman
Smeknamn:  sofia, fia
Låt som när du är ledsen sörjer till?  har väl ingen speciell låt som jag lyssnar på när jag är ledsen, är väl kanske lugna låtar, haha?
Beroende av: typ johan? haha usch låter hemsk ju, men är ju nästan så! GODIS OCkså
Vad tror folk om dig? typ att ja e best? nedå, ingen aning faktiskt! att jag är snäll, kanske? haha vet inte...någon kanske kan berätta?!
Stämmer det? vadå att jag är bäst?
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och ansikte tror jag
Hur imponerar man på dig? när man bjuder på sig själv och vågar vara sig SJÄLV samt att ha roligt! :D
Brukar du skratta för dig själv? hahaa ja alltför ofta, känns lite retard jag vet..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? från jennifer: ska vi gå på teorin imon? :)
Var bor du?
Vikmanshyttan
Trivs du där?
hahaha nej
Hur svarar du i mobilen:
om jag vet vem det är som ringer brukar det låta?: men ja, hallå, vad vill du, hej, sluta ring. om det är en okänd person så låter det: ah det är sofia! :DD
Vem ringde du senast?:
Johan tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
puss på dig
Antal timmar sömn inatt:
 tio timmar kanske
Sov du ensam:
nej
Brukar du komma i tid:
haha nej är ganska dålig på det
Hur känner du dig nu:
seg
Vanligaste färg på dina kläder:
svart, haha..
Vad tycker du om fötter:
 dom är fina
Vad saknar du:
sommar & tävlingar
Hade du en bra kväll igår:
 jaadå
Favorit dryck på morgonen:
 vet inte xDDDD
När brukar du oftast gå och lägga dig:
 vid ett kanske
Är du blyg?:
neeeeeeeee, inte så värst! var väl värre förut
Sysslar du med någon idrott:
japp, ridning och innebandy!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 ja det tror jag!
Har du spytt offentligt:
 haha nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
festa knulla slåss
Är du nöjd med ditt liv
så inåt hilviti
Är du bortskämd:
haha ja dom säger väl så
Vad gör du i morgon:
imorgon är jag i skolan och pluggar på körskolan!
Vad är det värsta du vet?:
töntar som trycker ner andra, sen hatar jag också när man lägger grädde på varma våfflor och så smälter grädden innan man hinner äta den, hhaha (hände idag) sen hatar jag också när tårtan välter på tallriken, den måste stå upprätt, annars blir den förstörd och ikke god å ete.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja det tkr jag

Vad är det finaste du fått?:
CALLE Å JOHAN
En speciell dag du minns:
 tjaa måste varit när jag petade i näsan som liten i bilen och mamma körde på en sten så fingret hoppade för långt in i näsan så jag började blöda näsblod, haha!
Du samlar på:
toalettpapper
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
frida!
När grät du senast:
haha igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
skulle ta en utomlandsresa och köpa en snygg bil!
Vill du gifta dig:
ja kanske
Vill du ha barn:
ja det tror jag väl
Är du musikalisk?: nej det kan jag inte påstå!
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: jaaao de gör dom!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaaa
Biter du på naglarna:  haha ja tyvärr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback