ett litet tips från mig till dig

vet ni?! jag har förvandlats från en "mogen" 18 åring till en "omogen" 13 åring på bara några minuter, eller vänta?! tretton åringar kanske inte alls bär flätor längre eller är utan smink, aja sänker väl nivån till 10-åring då?

för nu sitter jag här i sängen, och återigen med en juckande katt.......tänkte faktiskt ge er ett litet tips!

för er som verkligen måååste använda olika tänger innan ni går till skolan för att ni anser att erat hår_är_väldigt fult annars! har varit där själv, använde kanske 3 tänger på en dag, sjukt? haha, aja märkte iallefall senare att mitt hår mådde jätte dåligt och blev sjuukt slitet, så då kom jag på en lösning! FLÄÄÄTOR, okej ni ska inte gå runt med flätor i skolan och se ut som pippi långstrump, men det har ju sin charm också! menar däremot att ni ska ha dem på NATTEN! för att få naturligt snyggt vågigt hår utan massa onödigt slit från massa tänger! här behövs bara lite pill, sen sparar DU även tid på morgonen! bara att skruva upp dom eller hur man gör så VIPS!



tre flätor använder HAHAHA söta jag....dör, tur att man kan ha det på nattet och ingen behöver se!
men förresten, tycker faktiskt att jag passar i det, behövs bara mina glasögon och tandställning
så har jag den perfekta baluppsättning/makeup!





om ni bara vill ha lite vågor vid topparna så rekommenderas en inbakad fläta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback