dagen i ord

sitter för tillfället i sängen med spotify och tänkte måla lite, hehe! ovanligt? nej, men lär faktiskt lägga på ett kol innan denna månads slut, för då ska båda! våra böcker vara klar, våran orginalbok samt tandläkarboken. Bara att måla så att pennan glöder!

idag var det skolan som var väldigt roligt som vanliiiigt dåe! sen hem-> stallet -> stallmöte. Sen istället för innebandyträningen (eftersom jag missade den) så tog jag och mamma + raja en powerwalk på cirkus 7 km? var väldigt skönt att komma ut och röra på sig kan jag säga, fick dock fotskav och blåsor på köpet! imorgon blir det troligtvis en lååååååååååååååång sovmorgon, om ingenting annat stör! sen skola -> körskolan för plugg med jennigger! FÖR NU JÄVLAR ska jag ta tag och få det där körkortet! kanske ska börja med att gå riskettan & ta halkbanan och plugga lite mer, he-he!

PYSS



hahah CHARMERANDE bild, men ungefär så där trött är jag just nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback