pluggkväll

känns skönt att vara hemma i tid från stallet för engångsskull!
nu sitter jag i sängen och lyssnar på lite avicii och ska pluggelipluggplugga!
sen blir det några avsnitt av SATC innan jag somnar!

och kuljul att man blir ensam hemma på alla hjärtans dag, haha! johan är fortfarande i norge
...............men egentligen, vad firar man på alla hjärtans dag? hatar ändå gelehjärtan så det
känns ovärt att ens fira! om det hade varit gott godis som man åt då hade jag helt klart älskat
alla hjärtans dag!
kan dom inte införa typ: alla godisdagen
eller: ät så mycket godis tills du spyr dagen
(okej inte spyr då, men ni fattar poängen)



fattar inte varför alla säger att godis är dåligt "blabalalalalalala"
äsch vafan, godis är nyttigt..........muskler får man också
titta bara på mig!



åh blir så glad över bilden, haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback