oboy, vilket herligt veder

åh känner mig som en ny människa efter ett varmt bad!
och förtillfället känner jag mig

som en morot, haha! hade på mig
lite för mycket BUS känns det som, så hoppas det går bort inför morgondagen! ;9

idag så har vi boxerat hem johans bil, haha! vi körde ner i diket när vi var påväg till vhytta
i västerby! hahah fail, var en jävla bil som inte blinkade och skulle köra in på sin tomt, så då hinner inte johan
parera så han får lov att styra bort från bilen och in igenom ett staket och ut på åkern!
först asgarvade jag och frida innan vi fattade vad som hade hänt!
som tur var gick det bra för alla oss tre, men dock mådde inte bilen så bra! men han klarar sig :D

men det blev endå en tripp med jessicas bil till borlänge! provade balklänningar på bl.a alexandras bal, men det var ingenting som fallde mig i smaken! så det blir nog beställning ändå trots allt :)
är dock superioiiis nöjd med köpen i kupolen, blev skorna på rean som jag suktat efter så länge!
ett fynd såatt säga, sen blev det lite smått och gott som bus och lite smink!

 NU ska jag plugga och bara myyysa!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback