nattbloggning

haha jo var det inte jag som skulle somna tidigt?
njaa så blev det väl inte riktigt, kikade två avsnitt av jersey shore istället! haha så grymt jävla bra

har även kikat runt på lite sidor, och är sjukt shoppingsugen! inte på kläder utan på annat, här är två saker som kommer köpas av mig inom en snar framtid:



funderar på att testa ett nytt schampoo och balsam, använder förtillfället matrix biolage, men dock tycker jag inte
att det har blivit sådan stor skillnad! men ska använda dem tills produkten är helt slut, så kanske det har blivit ett annat reslutat! däremot är inpackningen väldigt bra!

schampoot som jag vill prova är från bedhead, tigi catwalk!
tycker den verkar vara riktigt grym när jag läste på info, hjälper skadad hårbotten som kliar (har jag problem med) tar bort friss samt ger volym och gör håret tjockare!

vi får väl se då, priset ligger på cirka 900-1000 kronor för två flaskor!
lite dyrt men kvalite kostar!

sen ska jag även testa ref torrschampoo!
och köpa en primer

herregud, varför sitter jag och skriver detta klockan halv tre på natten?!! ahahah
men är mest som en påminnelse till mig själv så jag kommer ihåg det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback