money

åhhhhhhhhhhhhhhh äntligen har jag fått pengar! haha, nejdå...
men tappade bort pinkoden till min internetbank, så jag kunde inte titta
vad jag hade för kontonummer så jag kunde ta ut mitt studiebidragscheck från
swedbank! men igår tog jag tummen ur arslet och gick in på handelsbanken och
fixade nytt! och redan idag hade jag fått nytt kort?! :D sååå nu får jag äntligen
använda pengarna, varit helt utan i en månad! jisses, fast inte har jag dött för
det.............

haha roligt för er att veta, men jag hade inget roligare att berätta :(
eller jo, idag hade jag ingen lektion!!! :DDDDDDDDDDd
så har varit ledig, men inte har jag gjort någon nytta för det! har iaf målat klart några bilder

alltså damp, det här går inte

PYSS


funderar att ha bruna linser imon??? hum
varning för gammal gammal bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback