lättnaden som uppstår när man hittar mobilen

åh puh säger jag bara! haha.. trodde jag hade tappat bort mobilen, men nu hittade jag
den i bilen ;P;P:PpPPPpppP;P;PPP:P:PP
skönt, då slipper jag oroa mig över det!
och nu hoppas jag, och håller tummar och tår för att jag kan följa med på studentkryssningen, haha jag mitt lata arsel har inte skaffat något giltligt id, utan mitt pass har gått ut och blablabla! men idag fixade jag ett nytt pass
och hoppas innerligt att det hinner komma innan måndag!
men annars får jag väl försöka med passet från när jag var 12 år gammal och var 152 cm över havet.......
JAJA IAF SÅ ÄR JAG GRYYYMT TAAGGAD, ÄR GRYMT TAGGAD PÅ ALLT!
STUDENKRYSSNING, SPORTLOV, UTLANDSRESAAA! (jag och johan ska åka på påskislovet) :D
cant wait.............................'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback