känns som jag vänt på dygnet

herregud, har jag blivit en nattuggla eller? haha
satt och tittade på top model, sen när det var slut så kände jag att magen var lite hungrig!
så gick ner i köket och skulle ta någonting att äta, så ser jag att klockan snart är halv tolv?
ahaha trodde den var nio eller nått, menmen...är ju van att gå och lägga mig typ två....
(respekt på det va, är så cool)
SEN så lär jag städa mitt rum, mamma har tjatat cirkus 100 gånger på att jag ska plocka upp kläderna från golvet och kasta vid smutstvätten så hon kan dammsuga (damsuga?? haha) imorgon.....meen för vadå?!
det är väl helt normalt att ens mamma städar rummet åt en 18-åring, eller?!

sååååååååååååå kan väl börja kalla mig själv en nattuggla, hohoho! ska göra klart två arbeten också(hehe)
och sen SKA jag läsa nya veckorevyn som kom på posten idag :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
och sen ska jag invänta nyaste avsnittet av bigbrother ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
sen ska jag städa :///////////////////////////////////////////////////////////
sen ska jag göra arbeten +a :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

sen ska jag sova, och hur mycket kan klockan vara då mån tro? fyra he-he
JUSTJA ska plugga körkortsteori

(okej, observera att jag är jävligt övertrött) satt nyligen och  (as) garvade när jag såg att det regna..............

OCH justja, hehehehehehehe kommer ni ihåg när man var liten och kom försent till lektionerna, och fröken frågade varför man var sen. Sen frågade hon hela klassen om vilken tid man gick och la sig på kvällen/natten..
och typ "pluggisarna, eller dom som skulle visa sig vara så bra för fröken " sa att dom gick och la sig klockan 9.........och då sa fröken: va duktiga ni är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen när fröken gick vidare och frågade "dom coola" eller dom som skulle trotsa.....så sa vi att vi gick och la oss vid 12! xDDDDDDDDD för vi var så coola
haha alltså, kommer ihåg det där minnet så jävla bra, vet inte om det var grupptrycket jag fallde för när jag skulle vara cool och säga att jag gick och la mig sent (haha för det var ju tydligen sjukt coolt att lägga sig sent)

JAJA
nu famlar jag lite runt hit och dit, men ni borde ju fatta lite då
:D





haha alltså, för nu är jag ju så cool och trotsar mina föräldrar genom att inte städa
(okej nu tänker ni säkert, fan vad hon överdriver, det är ju inte alls stökigt där)
men faktiskt, det är som en bomb, och om ni skulle sett hela rummet skulle ni bli allmänt
äcklade och tro att det är en tjock fettig kille (ålder kan jag inte säga) med flottigt hår
som dricker mängder med joltcola, aldrig tvättar eller duschar och som spelar
wow 24-7 :D

PEACE

pyss :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback