jahapp

haha ja vart ska man börja?
kan börja med att jag kommer ihåg allt till klockan 9-10, sen har jag minnesluckor tills
klockan sex då jag började nyktra till, min och jessicas hotellnyckel fungerade inte, josefin
och julia var försvunna och vi kom inte in i hytten heller, så vi sprang runt och letade, letade
och letade och letade! så det slutade med att vi övernattade hos några andra i deras hytt, haha!

men när jag kikar runt på facebook börjar jag få tillbaka lite minnen när jag får se personer.....
men alltså, kul! försöker lägga in bilderna från mobilen, men MIN USB fungerar inte, f¨åååååår damP!
SPECIELLLT BILDERNA från när jag satt ensam på hotellrummet, utan varken jessica julia eller josefin i syne
HAHAHAHA satt där och målade läggstift på mig själv och poserade och kände mig antagligen "skit snygg"
hahaha alltså...........dör, målade mig som en clown och plutade med läpparna och gav den så.kallade "porrblicken" dör, och av någon konstig anledning var det sedan borta, haha?!
jaja, nog om det! hade kul iaf! vissa saker vill jag inte komma ihåg men så är det ju alltid, ällä?!
DET NÖJDASTE MÅSTE DÅ VARA GODISKÖPEN
NICE
ni får bilder imon

bye


här får ni en bild innan kryssningen, lite piggare kanske
HAR FÖFAN SOVIT EN TIMME på hela dagen (typ)
och är fortfarande pigg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback