its friday!

åhh äntligen fredag, som man har längtat!
eller ah, längtar väl alltid efter fredagar och några dagars ledighet! :)

nu ska jag bara ta mig i kragen och åka till stallet, mockning står på schemat och ponnyn får vila!
sen blir det in till stan och vara med friddifjutt fjutt! får la se vad vi hittar på! :D blir nog säääkert
kul om jag känner oss rätt!

justnu leker livet, yeee! våran bok är snart klar (snart, den är näästan det) och idag skannade vi in några bilder för provtryckning! sååå spännande, hoppas bara resultatet blir bra med boken!
om ni är intresserade av att köpa den så kommer den finnas tillgänglig på bland annat bokia för köp :)

sen har jag både beställt hem balklänningen samt studentklänning! och jag kan säga att jag är sååå kär i båda!
okej, har inte beställt hemm balklänningen än, men har bestämt mig för den! ska till alexandras bud & bal på lördag och prova storlekar, tror faktiskt inte att jag hittar något där som faller mig i smaken som den jag redan har hittat, men man vet aldrig ;) däremot så hoppas hoppas jag att studentklänningen passar, den är lite kort på bilden, så hoppas att man inte kommer flascha halva röven.......men det återstår att se (;

aja, nej nu ska jag åka till stallet

PYSS

här har ni några bilder som vi skannade in på datorn :)


en del av framsidan (är inte klar än) ska på logga och bakgrundsfärger



och en målarbild av vår drakhund!

säg gärna vad ni tycker sååååhär långt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback