idag är det en bra dag

hej och hå!
somsagt så blev det en sen kväll igår endå, he-he! men vaknade faktiskt tidigt
åkte upp till stallet vid halv elva och hämtade spån i västerby med mamsen och nu sitter jag
här och ska äta!
klockan tre drar jag till vasahallen för lite matcher! ska först se herrmatchen, och sen får vi se om vi
stannar kvar längre! sen blir det till lägenheten för lite fix och trix innan det blir utgång, ska bli sååå kul!
hoho

justja, ska försöka tigga godis av jullan eftersom hon står  cafeterian idag! ;))
förövrigt så ska jag äta mat, och det borde vara förbjudet att en mamma ska tvinga
i en sån här mat; men det är väl som dom säger: ÄT OCH TIG!



haha ja, det är väl som vanligt min grejj att gegga runt maten så att det ser ut som en 3-åring ska
äta det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback