en trött sofia

usch vad trött jag är!! känner mig som en gammal kärring, haha!
kom nyligen hem från matchen mot krylbo, blev en vinst med 11-2! det känns göttans
blir nog en tidig kväller och laddar nog upp och taggar inför morgondagen (;

ska lägga mig i sängen och kika ny serie tror jag! men vet dock inte vilken jag ska börja titta på!
har ju sett alla avsnitt som kommit ut av revenge, sug :( haha...blir nog den klassiska "sex and the city" som jag har tjatat ut ett x antal gånger! men det är ju en sån serie som man aldrig tröttnar på!

saknar även jois, buhhhhhhhu...hatar att sova själv och umgås med mig själv! haha känner mig lite sisådär
forever alone! tur att jag har mooooniii som sällskapar mig :D

OCH jag kan berätta att jag är grymt tävlingssugen! men det är inte så lätt å tävla när man inte har någon häst!
men vi funderar faktiskt på att mäta upp lilla calle till en storhäst! haha från c-ponny till storhäst ;) menmen, han ser ju faktiskt större ut!

+ att det suger att bli gammal, HALLÅ SLOW IT DOWN A LITTLE BIT? fan dagarna går ju så jävla fort, hinner ingenting känns det som! snart är jag ju där när det är dags att ta fram rullator/käpp och flytta in på äldreboende!

bara jag som känner ångesten krypa fram eftersom man växer upp så fort?
endå tur att jag fyller år alldeles i slutet av året, känner mig ju faktiskt ett år yngre än alla 93:or!
så ja, jag är en 94:a.....................känns lite bättre att säga så, haha!



haha åh, kommer sakna skolan och alla kåmpizar! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback