i hate that i let you down, but nobody is perfect..

åh vad jag ska krångla till allt hela tiden, jag får damp på mig själv...
 
jag, sofia westman i egen hög person är verkligen en nattmänniska, helt sjukt!
tycker mer om nätterna än dagarna...and dont ask me why, kanske för att det är lungt/ensamt
och tyst på nätterna? haha
ååååh vad nattjobb skulle passa bra för mig, typ hora runt på nätterna i vhytta......haha (joke)
och förresten, oj så roligt vissa saker kan bli, hörde en grej igår som jag inte hade någon aning om att jag hade
gjort?! ganska kul hur vissa människor får till saker..................haha suck!
 
nuu har jag iallefall köpt klart alla julklappar, hur skönt?! lääääääängtar till juldagen som bara
den, då ska vi sparka klackarna i taket! hehe, och jag ska bli full på två cider xD mihihih
 
nu ska jag faktiskt köra min dagliga styrketräning, som jag mestadels gör på nätterna!
skönt att vara helt slut och bara kasta sig i sängen, och hehe ja jag vet vad en dusch är....men
det är ju faktiskt inte så att jag blir svettig som en gris xD OM NI UNDRAR ALLLTSOOOWW
 
åh nää, nu ska jag sluta skriva, börjar bli lite övertrött..........
 
pusshejs
 
 
sometimes, u just want to hit somebody....in the face.......with a chair and a knife
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback