en förändring, det skulle jag då allt behöva!

 
Hujeeedamej! är så grymt trött & kaffesugen är jag också, även fast jag redan dricker kaffe just precis
nu när jag skriver denna mening! drygt att bli kaffeberoende, like an old grandma with glasses and white
hair and some nice yellow and black teeth you can put in and out...haha!
 
ska kika runt lite på skolor och jobbmöjligheter, dock inte i sverige utan någon annanstans i denna
vilda stora okända mystiska fina underbara vackra värld! send me a message if you are sugen på att
hänga med! jag behöver verkligen göra något annat...och nej..det är inte för att jag hatar hedemora, det är inte för att jag är trött på människorna här, utan det är för att jag är trött på att göra samma saker dag ut & dag in, jag är lite som ett ADHD barn! måste ha någonting att göra hela tiden, typ (ibland) annars blir jag rent ut sagt, GALEN!
 
skulle behöva en ny design, den här är så jävla ful så jag bara vill spotta kaffet som jag har i munnen precis nu när jag skriver denna mening....
 
och ja, jag vet att jag skriver lite sär just nu! hahaha......
men iallefall: IMORGON är det fredag! YEEEEY (OCH jag fattar fortfarande inte varför jag längtar så mycket & tycker att det är så skönt med fredagar när jag varken går i skolan eller jobbar he.he) alla mina dagar är ju liksom som en låååååång helg....MEN IAF så blir det julbak imorgon hos farmor med kusin jenny och syster jonna! hä blir väl trevligt
 
 
ey watz up jaooooo xD
 
 
VÄRLDENs finaste mooonie! xD det är min katt och ja, han kan faktiskt
moonwalka, med lite hjälp från min sida
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback