´dooooh

åjja vad jag bara älskar att köpa julklappar! :D
mycket roligare att ge än att få tycker jag ;) nu har jag bara ett paket kvar, then im done!
längtar till min födelsedag som förövrigt är om (10??? dagar) och julafton såååklart
 
idag köpte jag massa tandtrådspetare..................
 
(okej jag lovar, det kommer faktiskt lite mer intressanta saker efter att jag berättat att jag köpt
tandtrådspetare he-he)
 
 
.......och munskölj, nu ska tänderna hållas rena och fina!
ni anar inte vilken mardrömsupplevelse jag fick vara med om hos tandläkaren + att nu börjar det
ju kosta pengar för mig att laga, så time to change! (okej nu låter det som jag är värsta lilla tjockisen
här som sitter och dricker cola och äter kilovis med godis varje dag och gottar mig med halvsvarta
tänder och aldrig borstar tänderna) men så är faktiskt inte fallet!! hoppas jag....
 
haha nej men fick laga tre håljävlar förra veckan, satt där i stolen i 1 h och 10 min och gapade
när dom borrade och grejjade! hör och häpna: UTAN BEDÖVNING! har lite halvt fobi för sprutor
och eftersom jag är en riktig krigare så körde jag på, och kan säga att det var bra för mig!
för jag vill aldrig uppleva detta igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu är det mest vatten för min del¨(när jag dricker nått såklart xD), och jag mår faktiskt till och med illa när jag tänker på godis! hahaha, vad har hänt?! ett mirakel
 
så nu ska jag ta hand om mina tänder som små bebisar <3 (och för att jag är så snål och inte vill
lägga ut pengar nästa gång jag får hål xDxD)
 
JAHAAAJa, vad ska jag mer skriva dåååe?! blev en spårad utgång i helgen, fun...
haahhaha åh jag och julia dansade häcken av oss på cafe paris dansgolv! det var typ vi och
fyra till där! haha ni borde testa, grymt kul juuu!
 
nu ska jag snart draa mig till sängen
 
hejsvejs :D
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback