summer after highschool when we first met

booooyAA!
jisses vad pigg jag är! bara jag som tycker det är onödigt att gå och lägga sig tidigt när det
faktiskt är påskloooov??? johan slockande vid halv elva, jävla (hur stavar man det, panschis, pannsis, panchis, pannchis?) haha jaja hur som haver..iallefall så har jag suttit uppe och nu ligger oskar (katten) och juckar i min säng..imorgon ska jag och joazi till vasahallen och simma i 1 TIMME!!??? och sedan sola efter, solade i förrgår, vill somsagt bygga upp en liten bränna innan vi åker utomlands! dock tycker jag inte om solarium för fem öre, för det första kan man få cancer (fast det kan man ju få av allt nuförtiden tydligen) och sen blir man fult brun! blir liksom inte som "sommarbrännan" man får ute, man blir lite som björn ranelid! + att huden blir sprickig torr och läskig...sen kostar det pengar också! dock så slipper man va vit, det är ju positivt :D

jaja, har as mycket träningsvärk också, först och främst sprang jag 5 km halvt bakis efter en halv-vild utgång i onsdags, sen idag var jag och red en b-ponny som bockade och bockade, fick rida med bena så HPADOUDSLODHZDHHDHDHHD mycket, så nu har jag ännu mer träningsvärk! och imorgon ska vi simma och då kmr ja få hjfiafhlfhl mer träningsvärk! men det är väl bara att tacka och ta emot! sen blir det utgång inför hotellet, om dom har öppet, någon som vet haha? BLIR MED JESSIKAKA OCH JULLIS
YEEY

ahah jaja, nu måste jag faktiskt sova så jag orkar med morgondagens bravader!
TJINGELING


mhm, justin biebers nya låt! haha lyssna vid 0.30! MMMMM HANS RÖST ÄR SÅ SEXIG DÄR, ahah ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback