so many things i need to say tooooo you


sådärja, då var allt klart för denna dag! nu är det bara att sätta sig på röva och börja skriveliskriva lite arbeten!
kul jul, men viktiga saker som MÅSTE observera MÅSTE bli klara till den 25 maj! jisses christ, hur fasen ska jag hinna? men om jag inte ligger på latsidan så ska det förhoppningsvis gå bra!

igår klippte jag mig, hahaha och idag klippte jag johan! han såg faktiskt inte alltför hemsk ut efteråt, tror jag ska bli privatfrisör! ;) nejdå...men mitt hår var så jävla slitet, speciellt efter utlandsresan, så jag tog fram en saxjävel och kapade någon centimeter! med en köksax dessutom, kanske inte blev alltför rakt men va tusan! :D

nej, nu ska jag PLUGGA
eller faceboooka!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback