hahaha alltså åååh frida <3

saknar dig nå grumt!
tittade igenom alla mina kommentarer som jag fått under tiden jag bloggat på denna blogg, och du är har kommenterat så flitigt på alla mina inlägg! hahaa alltså, höllde faen på att döö av garv!
classic car week, våran failade midsommar, falukalaset!!!!! jaaaa allt!!!!!!!
we need too ses, men den 11 är det iaf bestämt! :D



det är nästan läskigt hur längesen det här var!
(eller det känns som det iaf)
haha ÅH mattelektionerna med SIMOn och jocke
hahahaahahha dör
kom tillbaka till martin koch nu den här sista månaden föffaan :D


Anonym

hahahahha ååh, minnen!!! <3

speciellt mattelektionerna! det var längesen jag hade så roligt i skolan nuuu.... buhu! det där var fan mitt roligaste gymnasie år och det känns verkligen som evigheter sen!! ångest man får :(



alltså kan inte ens minnas när jag höll i en mattebok senast? har knappt haft något plugg alls sen jag böt över till bygg! Var jag duktig på matte eller? hahaha åå skulle fortsatt på SP och hållt igång mitt läshuve lite! hahahaa



jaajemen 11 är spikat & klart!!! :D:D:

2012-04-26 / 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback