yooooooooo

herraajommalla vad drygt det är att vara sjuk / förkyld..... lovar att jag har nysit cirkus 20 gånger idag, haha!
får se hur jag gör med skolan imorgon, ifall jag var dit eller ej! har fysologi prov också, hehehe....
men på torsdag blir det ingen skola för mig! ;) har bara en lektion på torsdagar nu när jag slutat på matte C! (; nice huh? lektionen är iaf UF, så¨jag och jullan ska troligtvis sova i lägenheten imorgon och plugga lite där ist!

jäklar vad längesen jag uppdaterade förresten, tiden har gått så fööört! tävlade iaf i helgen och det gick mkt braaaa blev en andra plats, en tredje plats och VINST i LA med calle ponken!
på söndag har jag tävling i insjön, blir en LA:P1med binett samtidigt som första omgången av Elit går!

nu ska jag fara till ridhuset och trimma binettan, sen vidare på stallmöte!
sen hem ååå pluggelipluggaa

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback