feeling sick




hahah månt nå bra ida nå! :(

försöker skriva klart det sista på min bokrecension så jag kan lämna in den någon jävla gång!
idag har det verkligen inte varit min dag (inte igår heller för den delen)
fick iaf en as läskig spykänsla på bussen hem idag, mådde verkligen jätte illa! jag frös och svettades samtidigt, det snurrade och bankade i huvudet, och det kändes också som det rann blod ut från öronen? ;S
så kastade mig i sängen direkt när jag kom innanför dörren ( okej inte direkt innanför dörren, var tvungen att gå uppför en trappa också) sen kastade jag mig i sängen, helt utslagen.....sen tog jag på mig morgonrocken och tyckte lite synd om mig själv, som ni ser på bilden ovan! tur jag hade en snäll syster som hjälpte mig på kerstinträningen och red två hästar, så jävla surt att jag inte kunde! :( menmen, that´s life!

hahahahah måste bara berätta en till olycklig sak som hände mig igår i matsalen! det var såhär:
det var en grymt god fiskig lunch i skolan, typ dill fisk och något grejjs, så jag lassade väl på en massa sånt samt potäter, sen blev det lite couscous och sås, he-he! så jag gick väl som vanligt och satte mig vid ett bord och började äta som vilken normal människa som helst...................................sen var jag lite borta i mina egna tankar så när jag skulle ta en till tugga så följde hella tallriken med ner i knät, så fick lite go fisk och dil och sås och potäter mellan benen! kan säga att det luktade gott efter, yummi! så om ni kände någon som doftade fisk i skolan, så var det jag! :D


nej, nu ska jag skriva vidare

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback