kompis de går braaaa nu



kom nyss hem från innebandyträningen, skönt att vara igång igen och slippa vara krasslig och ha ont i axlarna!
har fått tre behandlingar nu och blir den fjärde och (förhoppningsvis) sista nästa torsdag!

nu ska jag försöka ladda hem gamla paint, HATAR verkligen nya paint så ska jag försöka göra klart
våran UF logga, och för er som inte vet det så heter vårat företag : PAINTBOOK UF
och vi gör en målar-pysselbok för barn mellan 5-10 år, ( jag målar alla bilder) och det blir
olika disneymotiv, dock inte hela bilder då det är copyright så vi blandar lite!
ska lägga upp en letet sneakpeak elr hur fan de stavas sen! :D
wooooho SER ´FRAM EMOT ETT GRYMT UF ÅR!

OCH DESSUTOM så beställdes studentmössorna idag + en studenttröja!
så sjuuukt taggad, tänk att jag snart ska ta studenten??!!! ganska läskigt när man tänker hur "vuxen" man börjar bli, fast jag är ju trots allt bara 17 år än ;))

NEJ, nu ska jag försöka jobba lite

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback