www.fargadelinser.com

Jag beställer mina färgade linser från www.fargadelinser.com.
 Jag beställer mina linser från deras sida eftersom de har ett stort sortiment med stort urval av både linser med och utan styrka. Det är väldigt lätt att använda färgade linser, man får bra instruktioner från företaget där det står hur man sätter in linserna, hur man sköter och tar ur dem.

Jag använder deras FreshLook Colorblends, och de har nu kampanjpris på deras Freshlook månadslinser, de kostar nu endast 149:-/par ( det är 40 % rabatt)

Dem är perfekta att använda om du bara vill förstärka den ögonfärg du redan har. Eller om du helt enkelt vill ändra din ögonfärg och testa något nytt! om du har blåa ögon kan du nu till exempel använda bruna månadslinser från Freshlook!

En av fördelarna med färgade linser är att även personer utan försämrad syn eller synfel kan använda färgade linser. Genom att linserna har en liten öppning i mitten av linsen så påverkar inte linserna bärarens omgivning.





http://www.fargadelinser.com/fargade-linser-utan-styrka-freshlook-colorblends-c-36_48.html

 Detta är FreshLook colorblends som jag använder, dem är verkligen superbra!


här köper du linser hos fargadelinser.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback