vad tror ni om denna frilla?



haha snygg bild, men är verkligen sjukt sugen att testa! klippa de så kort och lägga i en blondare färg!
fast vill heller inte färga över min naturliga hårfärg och få en ful utväxt :(

jaja skulle vara kul att testa nå nytt med tanke på att jag har haft samma frilla i cirkus 2 år.

OCH VET NI va de roliga är? :) jag har inte klippt mig sen april 2010!

klipper mig själv, haha!
och varför: det är för att jag aldrig någonsin har blivit nöjd när jag varit hos frisören, är en pina att vara där!
om jag säger att dom ska klippa av 2 cm, blir det nästan 2 dm istället!

NEJ nu ska jag plugga religion som satan!

PYSS


Rebecca

Najs ^^

2011-11-28 / 19:58:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback