imagine a place

ojoj, dålig bloggning, hö-hö!
idag har det som vanligt varit en riktig slapp-söndag, har i
princip inte gjort någonting vettigt alls! <; skullee bli lite plugg, men känns som jag har lagt av helt med det just nu, har ingen ork! tänker bara på att det är sån kort tid innan sommarlovet, fast det är väl nu man ska ligga i och visa! ;) jaja, jag skjuter upp det som vanligt och få stress-plugga!

igår var det tävling i insjön med båda ponnisarna! red en regional LA:1 med calle, han var as fin på framridningen, men sen när vi väl kom in på banan blev det hej kom och hjälp mig! red som en jävla krata, var okoncentrerad och tänkte på annat! usch vad sur jag blev på mig själv efter! menmen, calle är ingen ponny man bara kan sitta på och dagdrömma på! laddar om till nästa helg :-D

sen red jag en lag -03 med binett! det gick jävligt bra och jag är sjukt nöjd! =) red på 68 % och kom precis utanför placering med endast två poäng till placering! det var dock en stor miss i programmet när hon bytte galopp i ökningen, så det var det som drog ned! men det är som det är! :D är nöjd iaf!

nu ska jag kika vidare på big brother och väntar på att johan ska göra klart chokladbollarnA!

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback