hästannonser

sitter för tillfället och kikar runt på lite hästar! synd att jag börjar bli för "gammal" för att rida ponny ;( sista tävlingåret för ponny nu! känns både bra & dåligt! fast dock är detta början på tävlingåret, så det är ju inte slut än :-D calle ska inte säljas iaf, han blir kvar! är ingen ide att mäta upp den lilla plutten till storhäst! om han hade varit en d-ponny hade jag nog gjort det <:

sitter inne på hastnet och dreglar över fiina hästar! har hittat min drömhäst nu! tänker dock inte säga vad han heter ;) haha kanske någon annan tar den! (; nejdååååå...är en både hopp/dressyr häst, en skimmel <3 eller typ inte skimmel skimmel, lite mer som binett är det! jätte fin dressyr och hopp häst, 7 år! 163 cm, perfekt höjd!

man vet ju aldrig, kanske har tröttnat på hästar nästa år? (fast de har jag ju inte) kanske inte har tid, kanske drar ner till USA och jobbar på stallet där jonna var på?!
nej, man vet aldrig riktigt vad som händer! nu väntar jag iaf på att johan kommer hit med lite thai mat, MUMS! är hemma från skolan idaag, har fett med huvudvärk och lite halsont! vill bli riktigt frisk till imorgon då det är stockholmsresa med klassen! (; HÖHÖ måste hitta avslutningsklänning

PYSS
VACKER! CHARMERANDE! SMART! 5 år, P.R.E HINGST **FILM**. Hästar säljes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback