HÄRLIGA DAGAR!

Och livet leker!
har haft två underbart soliga, roliga dagar med härliga människor! :-D

igår blev det stockholm med klassen + HP, var en helt underbar dag med jävligt mycket sol! :DDD
först var vi till skansen och såg på djuren, usch så jäkla söta dom var! sen drog vi vidare och shoppade lite, själv köpte jag inte så mkt eftersom vi ska dit den 26 med klassen också! (; då har man ju mer pengar åå

idag så var det en riktig chill dag i skolan, hade en lektion! sen drog jag, julia simon & anton till affären och köpte glass, sen vidare mot stranden och stekte lite! första doppet blev det för doom, men jag drog mig ur ;) haha va för kallt :( men snart blir det premiärdoppet! =D var riktigt skönt med sol!

nu blir det lite vila, sen vidare mot hedenslund med calle för lite dressyr!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback