yes man!

alltså får damp när inläggena plötsligt försvinner innan man hinner publicera dem, typiskt min tur!
jaja, ska försöka komma ihåg vad jag skrev!
fast så gjorde jag inte det......

nejmen, imorse vaknade jag kring cirkus tio! sen blev det lite storebror, nu ska jag försöka göra någon nytta och städa rummet som jag inte har gjort på någon månad, haha! sen ska jag försöka slå upp alla böcker som jag tog hem över lovet ;> time to study!

igår var jag och johan till borlänge, köpte ganska mycket, är sjukt nöjd iaf! :D sen gjorde jag och johan tacos, så jäla gott! sen färgade jag hans hår, SVART! så sjukt snygggttt

nej fan, inlägget blev inte ett dugg likt det andra, men vem bryr sig?
imorgon är det fredag <3 då ska jag hem till Sara med några brudar och ha lite trevligt :-D

PYSS



ojdå, glömde bort att säga att jag var hos adam och eva kliniken igår och fixade läpparna!
OBS* uppe koden : Sofia i kassan så får ni 10 % rabatt när ni gör något ingrepp där!

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback