yää

fyfan vad trött jag är! ;(
och min bloggdesign är så jävla ful, buhu! haha
måste ändra den snart....snart snart, förresten jag städade faktiskt mitt rum häromdagen?
VET ni hur jävla lång tid det tog eller? = 4 timmar, kan ni då täänka er hur jävla äckligt dammigt och skitigt det var, kläder och damm överallt tamefan! ;)
men skönt nu när det är rent och fräscht :D får se hur läänge de håller i sig <:
n3j, johan sover, lär väl vara vaken, ska åka och hämta några pers från någon jävla fest i nås?! säg du

Var en mkt trevlig kväll hos sara, gött med tacos :-D och kladdkakan var super0000!
och GRATTIS ÄNNU EN GÅNG TILL KÖRKORTET SARA! :D

nej, nu ska jag göra någonting, hehe
OCH komihåg :
en minttu om dagen gör kroppen glad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback