we are the world

slötittar på bridget jones dagbok, pluggar & saknar min bebis! :(
haha, fyfan..skulle plugga för första gången idag (på lovet alltså he-he)
efter typ en två sidors läsning i boken fick jag as ont i huvudet, haha?
så nu kan jag inte läsa nåmer! ;( eller jo, ska försöka! :-D

okej, hatar att jag är ensam hemma och HUnden skäller just nu som en galning, tänk om det är
någon utanför? hatar sånt här..
hoppas johan kommer snaaaart!!! :((

nej, idag har det varit full fart för min del, ridit två hästar, två olika stall..har faktiskt inte hunnit med så mycket mer idag! ;> imorgon är det den näst sista innebandymatchen, tråkigt men sant! ska tagga till riktigt nu och hoppas verkligen att vi får med oss tre pinnar hem, GO VIKINGS!

neee, inge gottis finns det hemma heller, det är ju skandal på en lördag för att vara sofia westman!!!

NEJ
PYSS¨
en minttu gör kroppen glad!



okej, jag har faktiskt blåbärssoppan som är god!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback