TE AMO

nä, nu måste jag verkligen plugga! bara jag som är beroende av facebook?!
vet inte riktigt vart min tid tar vägen, kommer hem & sätter mig vid datorn och ska plugga, men sen sitter man vid facebook i cirkus en timme?! haha det roliga är att jag inte vet vad jag gör, tittar typ igenom statusuppdateringarna 1000 gånger, bara en ren vana! sen tittar jag på typ 10000 bloggar ockå.... haha

nä, nu är det dags att ta sig i kragen och göra klart några inlämningsuppgifter som jag glömt bort ! :-D hehehe
sen blir det nog lite bak, eller jag tvingar johan att baka just nu...kladdmuffins står på menyn! ;)
sen blir det nog lite soffmys med den nya persbranth filmen! sounds like a good monday!

PYSS



OBS, danny skulle ha vunnit melodifestivalen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback