ohlalalalalalla

P1. Hur gammal är du om fem år? 22 ÅR!
2. Vem var den sista du träffade? daddy, daddy cool
3. Hur lång är du? ungefär 166 cenitmeter
4. Vilken var den senaste film du sett? jag är nummer fyra
5. Vem ringde du senast?  hum jadu, kan det ha varit polia?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? haha, till johan tror jag, typ: när kommer du? :D
7. Vad är dagens planer? städa rummet, chilla -> bb
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  ringa tror jaa!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?  they are married
10. När såg du senast din mamma?  för någon timme sedaaan
11. Vilken ögonfärg har du?  blåååååå
12. När vaknade du idag?  haha halv elva
13. Har du någon gång hittat en katt?  haha hittat?
14. Vilken är din favoritplats?  en varm plats, typ utomlands hehehe
15. Vilken plats föredrar du minst?  en kall plats, typ antarktis
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år tror jag att jag är utomlands
17. Vad skrämde dig som barn?  hum, läskiga filmer.... tex skönheten och odjuret, klarar fortfarande inte av att se den!
18. Vem fick dig att skratta senast?  din mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  jag är för gammal
20. Har du stationär eller bärbar dator?  bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  lite olikaa
22. Hur många kuddar har du i sängen?  jag har en två tre fyra fem sex sju åtta nio tio
23. Hur många landskap har du bott i?  jag har bott i en landskap :)
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  never say never
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  hum, barfota i sanden, strumpor inomhus och skor utomhus :D
26. Är du social?  sometimes
27. Vilken är din favoritglass?  hum, det är magnus! hahahah MAGNUM MENA ja, var tvungen att ha kvar magnus för de såg så kul ut när jag läste ;PPPPPPppp men iaf, MAGNUM STRAWBERRY
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?  FÖRST skulle jag köpa en riktigt snygg bil
29. Tycker du om kinamat?  det e ching kong kung gott
30. Tycker du om kaffe?  med mycket mjölk och socker
31. Vad dricker du till frukost?  brukar inte äta frukost
32. Sover du på någon särskild sida?  haha, aldrig tänkt på? återkommer :D
33. Kan du spela poker?  neeeee
34. Tycker du om att mysa? noo kidding JAOO
35. Är du en beroendemänniska?  no
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?  japp, marcus om jag inte minns helt fel!
37. Vill du ha barn?  det vill jag nog ha sen jaa
38. Kan du några andra språk än svenska? swahili
39. Har du någonsin åkt ambulans?  räknas en sånndär sak som man stoppar i mynt i på typ köpcentrum? :D
40. Föredrar du havet eller en pool?  ta mig till havet och gör mig till kung
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jaaaa, eller godäääs
42. Äger du dyra smycken?  räknas min rolex klocka för 30 000?
43. Har du någon gång testat narkotika?  hehehehe nej föfan
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  en bit MUFFins
45. Vem är den roligaste människan du känner?  hehe oskar, mjau
46. Välj ett ärr på din kropp? på tyyyyp knäSKÅÅÅÅLen
47. Vad har du för ringsignal?  hehe vetinte, typ durrr durrr,, pling pling
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?  hihihihih, jaaa
49. Flirtar du mycket?  ;););)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
50. Vart togs din profilbild för din blogg?  in the house of bamboooos
51. Kan du byta olja på bilen?  om jag kan?
52. Har du fått fortkörningsböter?  ah, galopperade i 90 på en 30 väg ;(
53. Vilken var den senaste bok du läste?  twilight
54. Läser du dagstidningen?  mja, mycket intressant
55. Prenumererar du på någon veckotidning?  om jag promenerar?
56. Dansar du i bilen?  alltid
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?  mix med paul
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  hahha va
59. När var du i kyrkan senast? på avlsutningen 
60. Hur många tjejer och killar kan du lita på till 100%?  DO NOOOO

 oj va seriös ja bllev i slutet, FNISSZZZZZZZZZZZZZZZZxx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback