känner sig dissad

okej, vad ska jag göra en dag som denna?
kom nyss hem från stallet typ, haa..eller har hunnit äta en kebab och sett ett bigbrother avsnitt också :-D
idag var jag iväg till svärdsjö för första tävlingen detta år :D
blev en andra placering med 66,90%! är nöjd för att vara första tävlingen, men det var synd att calle skulle hålla på å dryga sig och lägga över tungan över bettet precis när jag kom in på banan! ;> så då blir han så ryckig och kort i formen, men det gick ju bra iaf! :D

nej, vad fan ska jag göra? johan dissar mig, och jag har inge godisä hemma heller, sug.....
ska nog ladda hem en film, men kommer ju int på någöäääää brööö jöö!

NEJNEJNEJ

HEJDÅ
PYSS



bara nått som jag hade på datan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback