i close my eyes, and i can see a better day

sitter här i min ensamhet och lyssnar på justin bieber, haha tro mig eller ej! hahahaha....
finslipar även lite på min uppgift om FETMA, perfekt ämne för mig att skriva om! :D har ju väldigt goda kunskaper inom det området!
nejdå, ska kanske berätta lite om gårdagen?! :D den var iaf riktigt jävla grymt rolig kan jag lova, började med att det var innebandyavslutning i nås! sjöng kareoke gjorde man också ;) haha, jaja det var riktigt rööölät där! sen härjade man runt lite, vidare mot någon fest i staden kallad HDA!

idag har jag mått riktigt king! och nu kom jag nyss på att en svenska uppgift ska vara inlämnad imon? och jag har inte ens börjat, bra jobbat sofia! ;D tur att man har mycket håltimmar i skolan.....................för er som undrar asppppwwwxvödrsklgagdgr,

ASÅÅ, nej har tamefan aldrig något vettigt att skriva

eeine meine


gämmelbild, men vem brur sig

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback