helt jävla slut!

TJOBRE, är helt jävla slut i kroppen, känner mig som en gammal kärring som knappt kan gå! haha
har nyss kommit hem från träningen, blev en jävligt dryg och hård träning med båda ponnisarna! fyfan säger jag bara, träningsvärken är verkligen inte välkommen! men jaja, bara att tacka och ta emot, är ju iaf ett bevis på att man har jobbat! :-D

imorgon blir det en tripp till borlänge för ett nytt kavajköp!
alltså fyfan vad ridutrustningen kostar, har beräknat att jag har köpt läderridstövlar för nästan 8000 :-! hahaah, sjukt eller hur? och det är liksom tre stövlar...
sen kostar ju hjälmen mycket, kavaj, säkerhetsväst,sadlar, träns osv osv!

nä, imorgon ska jag ta en riktigt skön sovmorgon! sovmorgon till tio över tolv, är välbehövligt måja säga!:D

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback