härliga lov!

fy tusan vad härligt det är med lov, och det är jag nog inte ensam om?!
bara chilla järnet ;>
igår hände det inte så mycket, eller jo det gjorde det! haha, tog med johan på en riktig mardrömsritt!
hahah, fan vilken jävla otur vi hade hela tin ;> började med att vi skulle rida en lagom vända, sen när vi skulle komma över järnvägen var det fullt med snö, som knappt hästarna kunde gå i! så vi fick vända och rida tillbaka hela vändan igen, så då blev det en jävligt lång ritt ändå ;> ahah tror vi var ute i 2,5 timme! johan hade damp, jag satt och skrattade åt honom för han hade damp där på hästryggen och kunde inte göra så mycket ;> hahahaha..sen på hemvägen höll johan på att ramla av, stacey galopperade iväg och skuttadé hit och dit, hahahahaahahaha...dör..... sen hoppade johan av och gick en liten bit, sen helt plötsligt kommer tåget bakom oss i full fart vilken ingen av oss var beredda på, då drar stacey iväg, men som tur var får johan tag på henne snabbt, och jag fick typ hoppa av och på 10000 gånger för att jag tappade benskyddena! ;>
hahaha, jaha en skrattfylld tur var det.....för min del! ;)

SEN blev det calle, och vidare mot borlänge! hann inte titta så mycket, var så jävla trött och 0 shoppingsugen!
haha, men vi far troligtvis nog dit idag också, så får hoppas att jag hittar något snyggt då! finner sällan några stora kap i kuppan!

jo, tävlade somsagt i lördags, kan inte säga så mycket mer än att det gick super!!! yäää :D
red på 68% och det räckte till en tredje plats! trots missar från min sida, usch vad sur jag blev på mig själv efter ;> menmen, man lär sig av sina misstag!
tagga om till lördag och kanske söndag, då det blir tävling med calle och troligtvis stacey på söndagen, vi får la se! blir bara en LB:1 med calle, får se hur jag gör! var inte mycket startande, bara två c-ponnyer och några B, känns inte värt att åka upp om det är så pass några startande!

HAHA, roligt inlägg!
nee
PYSS

NU BLIR DET FRULLE OCH STORE BROR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback