dagens myströja! <3



mm, så sjukt underbar att ha på sig! vill inte använda den så mycket heller, eftersom att den blir så oskön när man har tvättat den ca 2 gånger, eftersom det är lite fleece inuti så blir det så förstört i tvätten :(

har suttit framför datorn nästan hela dagen! haha, vet inte riktigt vad jag har gjort....ingen skola blev det för min del idag heller ;)) har påbörjat mitt geografi arbete, än sålänge går det hyfsat, men får damp på den där jävla befolkningspyramiden....GAHHHHH!

jaja, imorgon ska vi på UF-mässa i falun, skönt att inte vara i skolan då ;> vi sóm har sveriges drygaste fredagar!
sen på lördagen har jag tävling i falun med calle man, så sjuuukt taggad så det bara skriker om det :-D
sen mot lördagskvällen blir det lite mys hemma hos julia med några tjejer, speciellt frida som kommer på besök, YEY! =DDDD då blir det en riktigt stoppa-i-munnen-lördag-med-alla-slags-onyttigheter, he-he-he!
nej, idag ska jag också vara onyttig, blir nog en pizza ;) sen mot kvällen blir det årets första hoppträning med binett, är nervös faktiskt, haha! kan inte ens minnas sen jag hopptränade för en instruktör?

nej, plikten kallar!

PYSS!

Anonym

YEEEEEEY!!! :DD:D

2011-03-31 / 17:00:22
Anonym

yäääääy :D:D:D:D:D:

2011-03-31 / 17:04:31
Anonym

:DDDDDDDDDDD

2011-04-03 / 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback