waka

hei nu ska jag börja plugga! ska göra klart alla uppgifter jag har kvar och plugga lite företagsekonomi, kom liksom på att vi har prov på tisdag?! hehe...
var meningen att vi skulle till grönan imon, men hä gånt jö! need to study så det blir nästa söndag istället! :-D
imorse var jag nog uppe med tuppen tror jag, gick upp kvart i åtta -> till stallet och släppte ut glada hästar på sommarbete! tjockisarna (;
förövrigt så tävlade jag igår i vansbro, hä gick helt okI! red en regional LA:P1! fick 58,41% tror jag, men det kändes så jäkla mycket bättre! var en helt felfri ritt från min del tkr ja, var dock skolorna som drog ner igår, menmen! ;D domaren var väldigt sträng också, tror den som vann hade 61% så (: tycker det bringer otur genom att starta först i en klass :( FAAN åsså missade jag falukalaset, jäla skiiit!
NEJ TIME TO STUDY

pyss



cool
LOCA, WTF


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback