sola hela dagen lång, lalalaaalaa

hejsvejs! kalla mig förtillfäället brända sofia på ryggen!
usch brukar aldrig bränna mig, men nu har jag stekt på lite så inte så konstigt ;)
dom senaste jobbdagarna har varit riktigt sköna och lugna! ;> spenderat den mesta tiden nere vid badplatsen och krattat lite!!!
livet leker just nu, och tränade två hästar för kerstin igår, och det gick verkligen superduper bra! så kuuuul :D
på lördag kommer några tjejer hit när mina parents är borta, så blir det lite kräftor samt massvis med jordgubbar såklarre!
OCH PÅ TAL OM JORDGUBBAR SÅ SKA jag och mamma åka och plocka li´t nU!

PYSS



hahaha snyggt, håret har blivit solblekt iaf och risigt, måste packa in det med hundra lager hårinpackning idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback