besviken på hemköp....

igår hade jag damp, och då menar jag damp, sådär sur att man bara vill ha sönder något, bara skrika, dra av sig själv håret osv osv osv.......
ja somsagt, igår var jag till hemköp för att köpa min efterlängtade ben&jerry, med smaken "cookie dough", tog ut en från kylen på hemköp samtidigt som jag längtade hem till soffan framför en bra film och bara smälla i mig den fantastiska glassen!

men när jag kom hem och skulle öppna den möttes jag istället av en stenhård isig glass, som var halvt smällt, smakade rent ut sagt skit, var ju helt isig! fehujöfhpwuihfdh@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

förstår ni hur sur jag blev när ni ser dessA FRUKTANSVÄRDA BILDER?


och svar ja, jag är ett matvrak som älskar glass

;(

Anonym

så går det när man handlar på hemköp!

2011-06-13 / 12:37:07
Anonym

mjooo du!

2011-06-13 / 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback