aaaaaaaaaaaaaaaaand......ACTION!

PUUUH, vad drygt det är att hålla på med ved!
men nu är det slut och det känns förjävla skönt! =))
nu väntar jag bara på att johan ska träna klart, så ska vi dra hem till jonna och stefan för lite varma mackor, gött :D får se om vi köper lite frukt samt vindruvor och hyr en bra film! HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN vill jag se, är den bra tro?
och förresten, hur många lingon finns det i världen egentligen?! ;SSSS

nä, hoppträningen idag gick riktigt bra faktiskt! :D va så jäkla kul! har inga höga förväntingar inför helgens hopptävling, då det är första hoppisen för både mig och calle på två år! dock har vi ju inte hopptränat så jäkla mycket heller, haha! ;) menmen....
NU SKA JAG SWITCHA OM TILL VANLIGA NORMALA KLÄDER!



cool tjej! ungefär lika cool som dom som hänger vid hemköps-parkeringen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback