wohhhoo

nu är jag hemma från korvförsäljningen ;) haha blev lite längre än förväntat ;) men kul hä va det :D
såg även pappas 50-års present, och jag kan säga att jag gillar den skarpt! en systemkamera var det, en riktigt fet en också, woho så nu blir det att ta många bilder till bloggen och på tävlinger, samt lite egopics också ;PPPP.P:P;P;Ppppppppp
haha, pappa fick även cruisa?! stavning haha, i en liten sidovagn på en motorcykel! haha (;
men jävlar vad folk det var, fick fan servera hamburgare till 1000 pers....nästan ;)
fick även med mig en rosa t-shrirt, "nostalgic-club" hehe med crusingbilar och krimskrams, fan va coolt! (;
eller tja, jenny skulle ta med den, om hon kmr ihåg så att säga (:::::

hehe de, fann va ja fabblar

PYSS

hahaha om ja får fråga, hur många brukar eegentligen ta med sig sin dator in på toaletten och pissa samtidigt som man facebookar och bloggar samt ta egobilder på sig själv? är det bara jag?


Amanda Karlsson !

Ja Fa, förmodligen är du rätt ensam om att pissa, va inne på fb, blogga och ta egobilder samtidigt.. Tur du är gullin ändå! ;)

2011-07-22 / 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback