the best thing about me is you



sådär ja, idag kom jag faktiskt också upp i skaplig tid! :) det är nämligen så att jenny kommer och hämtar mig vid tio så ska vi dra vidare mot hedenslund och dra ner i djupdalarna och galoppa lite! (: höhö
sen får man huset för sig sjäv, mamma & pappa åker iväg på en liten resa, firar 1-års bröllopsdag idag!

förövrigt vet jag inte vad jag ska skriva, mer än att jag vill ha mina sommarjobbspengar och SHOPPA! men fyfan vad kläder jag har, märkte när jag rensade garderoben att jag hade 3 st FULLA! haha fattar ni, och det är fan stora garderober också, hade 20 par leggings/jeans........och jag tycker varje gång när jag är ute och handlar att jag har ingenting! jisses....så nu blir det en stor jäkla rensning av kläder och ge till lillkusinen! (:
men prio 1 på min inköpslista är: ny läderjacka, ny jeansjacka, och nya skor...funderar på ett par till converse, har ju knappt användt mina vita tygisar, men vill ha vita med tunn sula om ni fattar! ;)
hehe

nej, nu ska jag käka en liten frulle, sen efter ridturen blir det åter en springtur runt gåran, cirkus en halv mil är det! gick faktiskt riktigt bra igår, höll fasen ut hela vägen!
men nu börjar hårdträningen!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback