sommartider

uoopsi, bad update! men vem bryr sig, har ju förfaen sommarlov :D idag var det andra jobbdagen av denna vecka, sista jobbveckan nu, wohoo! sen blir det en massa roligheter kan jag lova! :D i helgen följde jag somsagt med jonna på dressyrtävling i gagnef, det gick helt okej för hännä och bollan! sen blev det hem och fixade iordning allting inför att tjejerna skulle komma! och fyfan vad gott det var med kräftor, så sjukt efterlängtat <3 dock fanns det inte på någon affär i stan förutom rätt pris! är väl inte kräftsäsong riktigt än............................................................ MEN SEN på söndagen red jag två hästar sen åkte jag och johan till ockelbo och hälsade på hans bror! var riktigt trevligt (: och nu sitter jag här, och ska snart till stallet vidare till kerstin och dressyrträna med binett! :DDD hehehe roligt inlägg, nej...orkar int, vet inte vad jag ska skriva :(

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback