inget regn!

blev skapligt förvånad när jag vaknade imorse, och märkte att det inte var något regn? :-D höhö, idag har jag lite planer iaf, igår blev det ingenting gjort för mig....haha hatar verkligen regndagar! men idag ska jag upp till hästen tidigt, sen ska jag ut på en springtur och sen vet jag inte vad, haha! hum, mycket planerat....MEN JO sen ska jag ringa fridus och planera inför classic car week, haha! hade så jävla kul förra året, hoppas det blir minst lika kul iår igen (;!
nu har det kommit ett stort lass saker till vårat nya badrum, vi ska ha ett spa nere i källaren! ;P haha
det är värsta coola duschen, typ en såndär med massage i som man kan sitta i? haha och så sprutar det ånga eller nått ;> bra förklaring men ni fattar nog! (:
nej, nu ska jag kika på lite hästannonser!

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback