im so happy happy

godermorgon!
eller ska man säga god förmiddag?!
iallefall så sitter jag i nuläget framför datorn (det var väl svår gissat va)
ska snart ta på mig springkläderna och ta mig en tur, funderar på att springa till stallet, rida och sen springa tillbaka, det blir ju ungefär 5 km! eller så tar jag gåran vändan, hmmmmm.....nej springer fan till stallet, så har jag både springningen och ridningen gjort! :))

igår var det iallefall regional dressyrtävling i falun! var ett tre dagars meeting, dock red jag bara på söndagen två klasser, LA:1 och lagtävlansprogrammet! och jag kan säga att min ponny var så sjukt jävla duktig! ååååh vad fin han var, no kiddning jao! i LA så slutade vi på 62,50% och det är det högsta vi har fått i en regional LA! så det är ju bra, men dock var han sååå mycket bättre än poängen! var våran allra bästa LA! dock var han ganska seg, så var kanske lite undertempo.. sen i lagtävlans så red jag fram han otroligt mycket på framridningen för att få lite go, och väl inne på tävlingsbanan var han också hur fin som helst! klarade galoppserpentinerna utan avbrott, jaa allting satt! :) dock var det några små missar som drog ner poäng, sisådär 8-10 poäng, och det är några procent! så man märker verkligen hur mycket småmissar kostar! men var sjukt nöjd efter den ritten, och slutade på 59,80% bästa resultatet här med, men samtidigt tyckte jag också att det var snålt där! men det är en bedömningssport, inte så mycket man kan göra åt! går efter känslan, och den var på topp igår!

PYSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback