im into you, HEY!

I JUST came to say HELLo!
SÅ hello! :D
är så glad, så glad att jag sov till halv tolv imorse utan att få dåligt samvete att denna dag nästan försvunnit!

igår var det tävling i insjön med callieee och binetti! gick verkligen super duper bra! red min och calles andra
lag -03, och han var jätte stadig och fin, dock tappade vi massa poäng på en halt där han inte ville stå still, travökningarna och galoppökningarna, han har inte riktigt styrkan i galoppen än där han inte riktigt orkar hela vägen, men det ska snart fixas! :) slutade på 58,52% och det är jag helt nöjd med! tre procent bättre än förra starten så det går framåt!
med binett gick det också bra! men fyihelvete vad slut ja va! haha har aldrig varit så trött efter jag ridit, det var bara att hoppa på henne och rida efter jag ridit calle, så inga vilopauser här inte! i slutet av programmet kände jag bara att jag ville dö, hade ingen ork, kändes som jag satt som en kratta med överlivet, så jag inte orkade rida med sätet, bena kändes som gelé! men jag red på, skulle tamefan sätta allting i programmet!
och det gjorde jag, fick 69,17% och vann, med en 8 på sitsen som jag trodde skulle bli en 5! och gud vad jag är nöjd! den segern kommer jag leva på länge! :)

efter tävlingen var det hem och sova lite på soffan! ;) haha, sen bestämde johan att vi skulle åka på transformers 3 i borlänge! och jäklar vilken film! såååååååååååååååååååå jävla bra, älskar robotar! <3 haha, det var även i 3D, det var också fett coolt.....................................

nej, nu ska jag käka frulle, eller kan man äta frukost nu, det kanske heter lunch? HE-HE-HE

PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback